Firemní aktuality

23.01.2025

Veletrh Sirha - Lyon

PTV se účastní právě probihajiciho veletrhu SIRHA v Lyonu Francie

06.11.2024

WJ3015-Wtech

Nově nainstalovaná technologie

31.10.2024

MSV 2024

V sekci Videa a na Youtube kanále byly přidány prezentační videa z MSV Brno 2024

Reklamační řád

Všechny nepopsané postupy se řídí příslušnými paragrafy Obchodního Zákoníku. K reklamaci je možné přijmout jen uhrazené díly. PTV se zavazuje podat do 30 dnů informace o vyřízení reklamace a nebo jeho průběhovém řízení.

A. Nové, ještě nepoužité zboží:

1. Spotřební a rychleopotřebovatelné díly (trysky, těsnění apod.)

PTV přijme zboží na základě přesné identifikace dodávky zboží (dodací list, faktura apod.) Zákazník předá zboží s popisem závady. PTV prověří správnost použití, popř. montáže zboží. Nenajde-li závadu, postoupí reklamaci dodavateli, který stanoví formu náhrady. Náklady spojené s přepravou dílu od uživatele až případně k výrobci nese uživatel.

2. Ostatní ND

PTV přijme zboží na základě přesné identifikace dodávky zboží (dodací list, faktura apod.) Zákazník předá zboží s popisem závady. PTV prověří, jestli díl nebyl použit nesprávným způsobem, anebo poškozen nevhodným skladováním, transportem, manipulací či úmyslně. Nenajde-li závadu, postoupí reklamaci dodavateli, který stanoví formu náhrady. Náklady spojené s přepravou dílu od uživatele až případně k výrobci nese uživatel.

B. Použité zboží

1. Spotřební a rychleopotřebovatelné díly (trysky, těsnění apod.)

PTV přijme zboží na základě přesné identifikace dodávky zboží (dodací list, faktura apod.) Zákazník předá zboží s popisem závady. PTV prověří správnost použití, popř. montáže zboží. Nenajde-li závadu, postoupí reklamaci dodavateli, který stanoví formu náhrady. Pokud dodavatel požaduje zaslání reklamovaného zboží, seznámí PTV zákazníka s touto skutečností. Náklady spojené s přepravou dílu od uživatele až případně k výrobci nese uživatel.

2. Ostatní ND

PTV přijme zboží na základě přesné identifikace dodávky zboží (dodací list, faktura apod.) Zákazník předá zboží s popisem závady. PTV prověří, jestli díl nebyl použit nesprávným způsobem, anebo poškozen nevhodným skladováním, transportem, manipulací či úmyslně. Nenajde-li závadu, postoupí reklamaci dodavateli, který stanoví formu náhrady. Náklady spojené s přepravou dílu od uživatele až případně k výrobci nese uživatel.